donderdag 29 mei 2014

tumblin' around

lazy day = tumblr day. gedachteloos scrollen op m'n dashboard, love it.

hier een paar van m'n favo pages(en m'n eigen ofcourse).





Volgens de statistieken van Tumblr zelf gaat 10% van mijn love uit naar deze pagina. Waarschijnlijk omdat het net zoals mijn eigen page, een mix is van random dingen, grafisch design, quotes, natuur, mode, fotografie, interieur etc. 



Deze page heb ik gevonden via een visitekaartje die ik kreeg in Berlijn afgelopen zomer, bij VOOstore van iemand die daar werkte. Het is een site van twee Denen die fotografie, gevonden op internet, willen delen met hun lezers.  Arty Farty.



White walls, wooden floors, sleek but cosy design. De omschrijving van Scandinavische interieur-stijl, en mijn stijl, haha. En deze tumblr staat er vol mee :)


en last but not least, mijn tumblr-friends:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten